wietrzne radio 1080am
gość:11022202  
środa 16 kwietnia  - imieniny: Bernadetty, Kseni, Julii, Benedykta i Urbana.  WIETRZNE RADIO ZYCZY WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!    
   

Polacy do USA wciąż z wizami?
 
1. Artur Rojek - Beksa

2. Kombii - Jak pierwszy raz (NOWOŚĆ!)

3. Loka - D.N.A.

4. Stashka - Chcę kochać

5. Budka Suflera - Stąd do gwiazd

wiecej...
ankieta
Czy piosenka Donatan & Cleo - My Słowianie odniesie sukces podczas Eurowizji 2014?
tak
nie
wpisz powyzsze cyfry:


Mario - mariobialka2@vp.pl
Super stronka zapraszam do zwiedzania!:) http://bialkatatrzanska.turystyka.pl/
1/12/2006
peter/jan viktor soroko - pet@yahoo.com
napiszcie cos o tym nawiedzonym gosciu co prowadzi wywiadowke,prosze o zdjecie-w koncu to czlowiek radia.nie mozna go sluchac to jest trrrrrrrrragiczne co on mowi,zenada.pozdrawiam
1/10/2006
Danuta - danutan@netzero.com
Glosujmy na polonijnego zuzlowca Artura Taraszka w plebiscycie POLONUS 2005 bo wreszcie zaczelo sie cos ciekawego dziac na nudnej i staroswieckiej niwie polonijnej-e.g.golf,kopana,tenis... BOOOring- Valparaiso,Indiana motory zuzlowe wielka frajda dla wszystkich.Pozdrawiam dziennikarzy i sluchaczy radia 1080 AM.
1/10/2006
Karol - www.kwiatek.krakow.pl - k_kwiatek@wp.pl
Zapraszam Was do spaceru - WIRTUALNEGO po Koniówce na Podhalu: www.kwiatek.krakow.pl/koniowka lub od razu bezpośrednio: www.wirtualna-koniowka.w.pl (wymagany plug-in) A może chcesz aby Twoja miejscowość w Polsce też miała taką wirtualną wycieczkę. Napisz koniecznie do mnie jeśli chcesz zobaczyć swoją miejscowość rodzinną a dawno w niej nie byłeś. Czekam na maile. Karol Kwiatek z Krakowa k_kwiatek@wp.pl
1/8/2006
Robuś - puff@dudi.ltd.pl
swietna strona - mam nadzieje ze kiedys uslysze wasze radio w Polsce;) pozdrawiam z Dulowej www.dulowa.kom.pl
1/6/2006
Robiś - robert@dudi.ltd.pl
macie moze wietrzne radio w internecie ?? pozdrawiam www.dudi.ltd.pl
1/6/2006
artur - arturbarcik@wp.pl
czesc goraco pozdrawiam
1/5/2006
PolishPub.net - nie@ma.pl
Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! Oby nie byl gorszy niz ten odchodzacy. Szczegolne pozdrowienia dla PODHALE ;) Marysiu niech sie darzy w tym 2006. Szczescia zdrowia dla wszystkich Polakow w Chicago od ekipy z www.PolishPub.net - po prostu czat...
1/5/2006
PIOTR - szwagierek14@wp.pl
Pozdrowienia dla wszystkich słuchacz WIETRZNEGO RADIA
1/4/2006
jurek - peridot28@sbcglobal.net
popieram ANTYKIBICA szczera prawda ,a co do pana piwko kibica jagieloni, to chyba zapil sie na smierc tym jego piwem no i pewnie dlatego nie pisze??? pozdrawiam jurek
1/4/2006
lukaszek - luke22@yahoo.com
co z moim wpisem?
1/1/2006
peter - peterpls@interia.pl
dlaczego moje wpisy sie nie ukazuja ?tyle jest w nich prawdy.
1/1/2006
ANNA - lanna2425@aol.com
...
12/30/2005
grajka - grajka1@o2.pl
Uważam, że Pan Bogdan Węgrzynek jest człowiekiem godnym zaufania, wiele zdziałał dla Polaków w USA, cieszy się dobrą opinią w Polsce dlatego oddaję na niego głos w plebiscycie Polonus 2005.
12/29/2005
robert - jupa10@gazeta.pl
ZESPÓŁ JUPA POZDRAWIA WSZYSTKICH SŁUCHACZY ORAZ EKIPĘ RADIA.
12/28/2005
KarolinA - KArOLlina@yahoo.com
tomek, ja nie mam zadnego chlopaka, a jak juz to na pewno nie Tomka..To towar zastepczy...Szczesliwego Nowego Roku..i do zobaczenia! Twoja FOR EVER Karolina...hohohohhoooo!
12/27/2005
Anty-Kibic - antykibic@hotmail.com
jak dobrze ze juz nie pisze ten zmaniakowany kibic jagielonii, ciagle wypisywal tu te swoje dlugie nudne zachwyty, steki i jeki. Ale chyba po morderstwie mlodego,?-18-19 lat chyba mial, niby to kibica jagielonii w Bialoymstoku, syna naczelnika policji do tego, wielu sie zastanowi ze bycie kibicem sportowym to nie odbiega daleko od tego jak bycie przyneta na ryby. Nie rozumiem jak mozna sie podniecac ze ktos biega za pilka albo ze ktos przybiegl czy przyplynal o jedna setna sekundy szybciej, lub skoczyl na nartach o 2 metry dalej, itd, itd., ...... Totalny brak wartosci samego siebie ze niektorzy musze sie podniecac osiagnieciami innych i zostaja kibicami, a pozniej przy okazji demolowac samochody , bic sie , i w ogole zachowywac sie jak bydlo ......... a Ci ktorzy tak sie nie zachowuja to mimo wszystko sa jak niedowartosciowane jednostki zyjace tylko tym czy ich sportowy "bozek" cos osiagnie , a jak nie osiagnie to maja zatrute zycie, .... no czy to jest zdrowe - ? - umyslowo. Dlatego mowie ze bycie kibicem sportowym nie odbiega za daleko od bycia przyneta na ryby. Zastanowcie sie nad tym......ktos robi to co lubi,ten swoj sportowy wyczyn i za to bierze debilnie wielka kase a Wy jak malpki w ZOO wpatrujecie sie w dana osobe i kupujecie bilety, gadzety, podtrzymujecie ta bzdure a inni z tego niezle sobie zyja, tylko ze to sa jednostki - no bo Was sa cale masy ..... naiwnych naiwniakow. Pozniej klotnie miedzy kolegami, w rodzinie zony z mezami, dzieci cale w nerwach bo debilny tatus jest zly bo jego sportowy "bozek" narobil w gacie i .... przegral. HA HA HA :) to jest Wasza , wszystkich Was kibicow, slabosc Waszego charakteru i tyle ......
12/25/2005
Mariusz - mzabrodzki@comcast.net
!!! Uprzedzamy wszystkich tych którzy głosują na pana Bogdana Dolę który pretenduje do tytułu dziennikarza roku że ten pan jest oszustem i człowiekiem bez honoru. Wykorzystuje on Polaków będących tutaj nielegalnie budując swój business na nieuczciwości chociaż uważa siebie za przykładnego katolika.
12/24/2005
teo - veselovsky@veselovsky.com
Sily w Nowym Roku oraz Spokojnych Swiat od VESELOVSKY'ego
12/24/2005
Tomek - zymlok@interia.pl
WESOŁYCH ŚWIĄT DLA WSZYSTKICH MIESZKANCÓW CHICAGO!!!ŻYCZE WAM SUKCESÓW W PRACY,DUŻO $$$ I CO NAJWAŻNIEJSZE ZDROWIA!!!POZDROOWIENIA DLA SIOSTRY MOJEJ KOCHANEJ DZIEWCZYNY TZN. DLA KAROLINY MICHOŃ ORAZ JEJ CHŁOPAKA!!!
12/24/2005
Zobacz poprzednie wpisy: poprzednie | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | nastepne
posluchaj
power play
facebook
kadr dnia
 KWIECIEŃ - PLECIEŃ...
  powieksz
hit na lato
 RED LIPS - Hej Joe!
  powieksz

Doma
Progress for Poland
Studio41
Program
PACT
Anna Makeup Artist
Express
Victor Studio
Polonia
Computer Services
fotogalerie
 
designed by Magdalena Migasiuk .......................... developed by 4Webpage.com
Pytania i sugestie prosze przesylac na adres: webmaster@wietrzneradio.com

.......................... all rights reserved to wietrzne radio © 2008 ..........................
zalecana przegladarka: Internet Explorer 6 lub lepsza

 

dodaj do ulubionych